Η… διαφήμιση του κρητικού καταστήματος στα πρώτα χρόνια του μαζικού τουρισμού! (φωτο)

Είναι τα τέλη της δεκαετίας του 1970, όταν πλέον αρχίζει ο τουρισμός να γίνεται μια βασική μορφή δραστηριότητας στην Κρήτη. Και οι πρώτοι εκείνοι Κρητικοί αποφάσισαν να προσελκύσουν τους τουρίστες με όποιο πρόσφορο τρόπο. Όπως ο επιχειρηματίας του Ρεθύμνου που γέμισε τους εξωτερικούς τοίχους του καταστήματός του με τις αναφορές στα προϊόντα του, δηλαδή τα βότανα της κρητικής γης.

Χαρακτηριστικό της… δίγλωσσης «διαφήμισης» ότι πέραν από τα ελληνικά χρησιμοποιούνται τα γερμανικά κι όχι τα αγγλικά, απόδειξη ίσως ότι οι πρώτοι εκείνοι τουρίστες που έρχονταν μαζικά στην Κρήτη ήταν Γερμανοί.

Δείτε τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει ο Konrad Helbig

ρεθυμνο- Konrad Helbigρέθυμνο-- Konrad Helbig

http://www.candianews.gr/