ΓΥΝΑΙΚΑ

Για τη μαμά που κρατά το μωρό αγκαλιά, ασκήσεις για τη βελτίωση της αντοχής στην πλάτη

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι, οι οποίες είναι εξαιρετικές για τη βελτίωση της δύναμης πίσω στην πλάτη.

Ταυτόχρονα, αυτές οι ασκήσεις βοηθούν στην ανακούφιση και ακόμη και στην πρόληψη κάποιου από τον πόνο που προκαλείται από την κακή στάση του σώματος.

Το κάτω μέρος της πλάτης είναι μία από τις πιο ευαίσθητες περιοχές της. Είναι η περιοχή που πλήττεται συχνότερα ως αποτέλεσμα ισχιαλγικής βλάβης, εξασθένησης των κοιλιακών μυών, τραυματισμού και κήλης.

Η διατήρηση της καλής στάσης του σώματος ανά πάσα στιγμή και η εκτέλεση ασκήσεων οπίσθιας ενίσχυσης θα συμβάλουν στη μείωση της υγείας του ασθενούς.

Πολλοί άνθρωποι δεν φροντίζουν σωστά τις πλάτες τους. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό οδηγεί σε πόνους που μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα ζωής τους. Γενικά, ο πόνος στην πλάτη συμβαίνει ως συνέπεια της κακής στάσης του σώματος ή της έλξης ενός μυός λόγω ακατάλληλων κινήσεων.

Είναι επίσης το αποτέλεσμα όταν κάθεστε για πολύ καιρό σε εσφαλμένη θέση – για παράδειγμα, κατά τη χρήση του υπολογιστή.

Για να αποφύγετε τον τραυματισμό στην πλάτη, θα πρέπει να αποφύγετε την υπερβολική καθιστική ζωή. Ταυτόχρονα, πρέπει να διεξάγετε σωματική δραστηριότητα και η βαριά εργασία να είναι με μέτρο.

Υπάρχουν επίσης ειδικές ασκήσεις που αποτρέπουν τον πόνο στην πλάτη μέσω της ενίσχυσης των μυών της πλάτης.