ΚΡΗΤΗ

Κοντά στην εξαγορά δύο ξενοδοχείων στην Κρήτη η Hines

Προχωρά το σχέδιο για την εξαγορά δύο ξενοδοχείων του ομίλου Μαμιδάκη στο νησί από την αμερικανική επενδυτική εταιρεία Hines

Λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Hines Ανδρέα Καψάλη, στο συνέδριο Prodexpo, σύμφωνα με τις οποίες η αμερικανική επενδυτική εταιρεία ακινήτων ετοιμάζει νέες κινήσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο, «τόσο σε ξενοδοχεία πόλης, όσο και σε resorts», οι πληροφορίες αναφέρουν πως προχωρά η συμφωνία για την απόκτηση δύο μονάδων στην Κρήτη.

Ο αμερικανικός όμιλος, που επένδυσε το 2017 στην αγορά του πρώην ξενοδοχείου Athens Ledra στη Λεωφόρο Συγγρού (σήμερα λειτουργεί ως Grand Hyatt), φαίνεται πως εξαγοράζει δύο ξενοδοχεία του ομίλου Μαμιδάκη, έπειτα από διαπραγματεύσεις σχεδόν ενός έτους. Πρόκειται για τα ξενοδοχεία «Coral» και «Ερμής» που μεταβιβάζονται μέσω της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του ομίλου Μαμιδάκη.

Ο κ. Καψάλης, κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του στο συνέδριο Prodexpo υποστήριξε πως «η Hines έχει γραφεία στην Ελλάδα από το 2014 και η πρώτη επένδυση έγινε το 2017 όταν αγοράσαμε το πρώην Ledra Marriott. Δεκατρείς μήνες άνοιξε το πρώτο Grand Hyatt στην Αθήνα και το τρίτο στην Ευρώπη. Οι προσδοκίες μας έχουν εκπληρωθεί και πρόσφατα προσθέσαμε ένα Spa επιφάνειας 1.400 τετραγωνικών μέτρων και μια ακόμα πισίνα».

Επιπλέον, η Hines αγόρασε τον περασμένο Μάρτιο κτίριο γραφείων στην Λεωφ. Βασιλίσσης Σοφίας 23 και στη συνέχεια το ακίνητο της Blackrock στην Ακαδημίας Πλάτωνος (όπου ήδη προχωρούν οι εργασίες κατεδάφισης και οι εκσκαφές με στόχο εντός εξαμήνου να κατασκευαστεί κτίριο 12.000 τ.μ. για εμπορικές χρήσεις), καθώς και το εμπορικό κέντρο «Athens Heart» με στόχο «να δημιουργήσουμε εμπορικό εκπτωτικό 22.000 τ.μ. με ισχυρά ονόματα από το χώρο ένδυσης και διασκέδασης. Οι εργασίες θα ολοκληρωθούν την Άνοιξη του 2021». Το εμπορικό κέντρο θα λειτουργήσει με την επωνυμία «Gazi Outlet».

Ο γενικός διευθυντής της Hines στην Ελλάδα είχε υποστηρίξει πως «έχουμε φιλόδοξο σχέδιο επενδύσεων για τα επόμενα χρόνια σε όλους τους τομείς. Στον ξενοδοχειακό τομέα (και σε resort προορισμούς), ενώ θα συνεχίσουμε να επενδύουμε και στη λιανική γιατί θεωρούμε πως ο κόσμος θα συνεχίσει να πηγαίνει στα εμπορικά κέντρα».

 

euro2day.gr