ΓΥΝΑΙΚΑ

9 εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για γυναίκες μετά τα 40

Η αρχή της μέσης ηλικίας είναι ένα κρίσιμο σημείο στη ζωή κάθε ανθρώπου. Σύμφωνα με τον Ken Fox, καθηγητή άσκησης και επιστήμης υγείας στο πανεπιστήμιο του Bristol, είναι στα μέσα της δεκαετίας του ’40 όταν αρχίζει να μειώνεται η μυϊκή μάζα και να αυξάνονται τα αποθέματα λίπους.. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παχυσαρκία, διαβήτη, υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιακά προβλήματα, εγκεφαλικό επεισόδιο.
Δείτε διάφορες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε καθημερινά για να μειώσετε αυτούς τους κινδύνους.

1. Μην αφήνετε τον μεταβολισμό σας να πέσει – κάντε BURPEES.

Η αερόβια άσκηση αυξάνει τον μεταβολισμό, που είναι πολύ σημαντικό μετά από μία ηλικία.
Κάντε αυτή την άσκηση μία με δύο φορές την εβδομάδα. Ξεκινήστε με ένα σετ 3 επαναλήψεων και να προσθέτετε μία επανάληψη κάθε φορά. Μην πιέζεστε πάρα πολύ.
2. Κάντε Σκουώτ.

Όταν γίνουν σωστά, τα σκουώτ γυμνάζουν όλο το σώμα και αυξάνουν την ευλυγισία.
3. Για να αποφύγετε πόνους στην πλάτη – κάντε Σανίδα.

Κάντε αυτή την άσκηση για 90 δευτερόλεπτα 3 φορές την εβδομάδα για να τονώσετε τους μυς όλου του σώματος.
Δυναμώνει τους κοιλιακούς, τους θωρακικούς μυς και τους μυς της σπονδυλικής.
4. Προστατ ευτείτε από αρθρίτιδα – κάντε βάρη.

Δεν χρειάζεται να κάνετε πολλές ώρες βάρη. Κάντε ασκήσεις με λίγο βάρος για 2-3 φορές την εβδομάδα.
5. Δυναμώστε τους γλουτούς σας-κάντε γέφυρα

Αφήστε τα χέρια σας κατά μήκος των πλευρών σας, συμπιέστε τους μύες των άκρων σας για να σηκώσετε τους γοφούς σας και να τους πιέσετε ξανά στην κορυφή, στη συνέχεια χαμηλώστε αργά τα ισχία σας προς τα κάτω.
Θα ανακουφίσει την μέση και θα γυμνάσει τους γλουτούς.
6. Μην αφήσετε την σαρκοπενία να σας πάρει τους μυς.

Σαρκοπενία είναι η απώλεια μυικής μάζας λόγω της ηλικίας. Εάν θέλετε να το αποφύγετε αυτό, είναι σημαντικό να δυναμώνετε τους μυς της πλάτης και των ώμων.
7. Προστατεύστε την καρδιά σας.

Εάν θέλετε την καλή λειτουργία της καρδιάς σας, θα πρέπει να γυμνάζεστε για τουλάχιστον 30 λεπτά με το ελλειπτικό, 3 με 4 φορές την εβδομάδα.
8. Να περπατάτε.

Το περπάτημα είναι η απλούστερη και η καλύτερη άσκηση που μπορεί κανείς να κάνει. Ενώ καίει θερμίδες, τονώνει το σώμα μας και βελτιώνει τη διάθεσή μας.
9. Χαλαρώστε – κάντε YOGA.

Η γιόγκα δυναμώνει το σώμα, ηρεμεί το νου και είναι κατάλληλη για όλους, ακόμη και για εκείνους που δεν έχουν γυμναστεί ποτέ.
Ενδυναμώνει το σώμα και το απελευθερώνει από τις εντάσεις και τα μυϊκά σφιξίματα. Το σώμα ανακτά σταδιακά τη χαμένη του ευλυγισία, η σπονδυλική στήλη γίνεται πιο ευθύγραμμη και τονώνεται η κυκλοφορία του αίματος.

brightside.me